Компанія OiL710 здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом "Про захист прав споживачів".
Обов’язково перевіряйте товар у пункті прийому Нової Пошти, УкрПошти і т.д.
Якщо товар не відповідає замовленню, ви можете просто відказатись від посилки.
Якщо товар має пошкодження, обов'язково складіть акт у відділені.
Терміни повернення і обміну
Повернення і обмін товарів можливе впродовж 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості.
Обмін/повернення і ремонт товарів придбаних в інтернет-магазині "OiL710.in.ua" здійснюється у випадках і згідно з умовами, регламентованими Законом України "Про захист прав споживачів". При дотриманні умов згідно з цим законом клієнт оплачує зворотну доставку по діючих тарифах перевізника. У разі гарантійного повернення інтернет-магазин "OiL710.in.ua" бере на себе зобов'язання покрити вартість витрат клієнта за пересилку товару. Зворотна відправка товару здійснюється службою доставки Нова Пошта, за адресою: м. Київ, склад № 371, вул. Петра Вершигори, одержувач Мартинов О.А. тел: +38 (066) 107-97-88
При здійсненні повернення товару за допомогою служби доставки клієнт обов'язково повинен повідомити менеджерові інтернет-магазину номер поворотної декларації тел.: +38 (073) 107-97-99; +38 (066) 107-97-88.
Товари, придбані в інтернет-магазині OiL710, Ви можете повернути або обміняти, якщо:
- не має візуальних дефектів, механічних пошкоджень та слідів експлуатації: подряпин, потертостей, тріщин;
- повністю укомплектований, цілісність упакування не пошкоджена;
- має збережене заводське маркування.
Умови обміну та повернення товару належної якості
- Якщо до товару було додано подарунок, він має бути повернутий разом із товаром і не мати слідів експлуатації, повинен бути збережений товарний вигляд, споживчі властивості, та фабрична упаковка.
Що робити у разі неналежної якості товару?
- Потрібна експертиза, проведена в сервісному центрі для підтвердження недоліків.
- Недоліки суттєві та виникли з вини виробника: Покупець може повернути товар неналежної якості.
- Недоліки несуттєві: покупець має право на безкоштовне їх усунення у встановлений законодавчий термін.
- Недоліки з вини покупця: Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, він зобов'язаний відшкодувати витрати, пов'язані із проведенням експертизи.
- Усунення недоліків внаслідок неправильної експлуатації: також проводиться за рахунок покупця.
Увага!!!
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:
- купити будь-який інший товар, наявні з відповідним перерахунком вартості
- одержати назад кошти ( 3 робочих дні) у розмірі вартості повернутого товару
- здійснити обмін товару на аналогічний при надходженні відповідного товару у продаж.
При доставці товару клієнтові одним з перевізників, клієнт зобов'язаний перевірити товар на службі доставки, в пункті видачі, у присутності кур'єра.
Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, вказаних в діючому Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну.
Ми дбаємо про вашу конфіденційність
Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.